Måste bara berätta......

 om en sak som bara kan hända en gång i livet :)
jag har sagt god natt till min älskade snart tonårige sonson och givetvis pratade vi lite. Han frågade, jag svarade :) Han frågade vad vi har i min gamla brudkista, jag svarade att det är kläder och saker från det mina barn var små. Han frågade om jag hade något som hans pappa haft på sig som liten och jag skrattade och tog fram hans pappas gamla 70-talskläder, mycket hemsnickrat - alltså stickat och virkat. Och jag såg hur tankarna gick i hans numera inte så lilla huvud...... en så otroligt fin stund och den kommer aldrig tillbaka. Det är ju bara ikväll som hans pappa fyller 43 år och min sonson är här just nu.
 
Så här såg livet och sonen ut då, nu är det annorlunda :)
 
Hur det kan bli........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0