Så blir det förhoppningsvis en god fortsättning.......

Jag inleder med de som snart kommer: Tingeling och Milla.
 
 
Så välkomnar vi den lille som kom 20 december 2014, Joar är hans namn. Här med storasyster Villemo <3
 
 
 
 
Och i den höga magen längst bort lever någon sitt egna liv och tänker inte visa sig före 1 april i alla fall.
 
Det är vad vi har att förvänta oss 2015, det känns nästan som en saga :)
 
Sedan måste vi få tacka för det underbara bröllopet vi fick bevista i går på årets sista dag.
Stort tack Kjell o Lilian
 
och självklart tackar vi Jenny och Claes som inte bara arrangerat hela bröllopet utan dessutom gift sig :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


hej
Vad kul att ni gillade vår överraskning med bröllopsfilmen.
Detta år blir för er flera överraskningar som kommer att dugga ganska tätt efter jag förstår.
För vår del hoppas jag på ett lugnt år där man bara är .
Gott nytt år till er båda önskar Lilian och Kjell

2015-01-01 @ 12:58:16
Postat av: Robin

Hua så mkt skitungar det tillkommer i denna skara i år;) vi får ju nästan ta å komma ner i augusti hehe kramkram

Svar: Robin!!!! Är det sant! Så otroligt lycklig jag blir..... hur många fina fina fina ska vi få <3 har jag missuppfattat eller?
Siw Gustavsson

2015-01-05 @ 21:08:04
Postat av: Robin

vi går inte i väntans tider kära mormor:) skulle aldrig skriva ut det. då skulle jag ringa personligen;) hälsa kära morfar:) kramkram

2015-01-08 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0