Glödhet söndagkväll .......

men tyst och tomt :( Alla har åkt hem.
+28 gr var det här ikväll, men jag tände bastun för att sitta i ett kallt fotbad och bli varm för bassängbad! Och det fungerar alltid!
Men det är ändå så tomt ....... Så mycket porlande, skimrande kärlek i minst en vecka, underbara babysleenden, kramar från underbara större barn, barnbarn nära och kära ..... frukostar, middagar, festivalkvällar, pussar, kramar, lite babykräks, blöjor och massor med annat godis :)
Älskade hela min familj, jag är fullt medveten om hur priviligierad jag är!
Så kom det så många fler kära och så mycket glädje så det finns inte ord att uttrycka känslan.
Att gå hem från festivalen och gå över torget. En klapp på axeln, en underbar kram av sin sonson mitt framförnäsan på hans kompisar...... en blöt puss från en liten röd pojke vars föräldrar gett järnet för att skydda honom för den numera (förr härliga) farliga solen..... en liten vacker kusin som verkligen är så himla duktig med sina babyskusiner så hälften kunde räcka .... härlig musik, så himla fin samvaro, värme, sol, bad, skratt och massor med artister mot rasismen! Så fint, så bra!
Tack alla nära, kära och alla andra!
Bilder kommer någon gång när jag återhämtat mig från alla glä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0