Återknyter till Mors dag 2015.

Det har varit riktig lyx för mig idag både till lunch och middag: se här:
 
 
En stor blomlådekort fullspäckad med underbara örtkryddor <3 Stort varmt tack till hela familjen Tapper-Dahlberg-Jonsson :)
 
Och en lyxigt stor och vacker kalla från sonen <3
 
Idag har vi mot alla odds faktiskt hunnit med en hel del i växthuset. Det är ju en bråd tid i allt växande även om det är fullkomligt uruselt väder. Bilen har blivit utrustad med nya blinkers och mc:n har utrustats med oljebyte och nya filter.  T o m jag har fått mig en genomgång med egengjord fotvård vilket jag var i skriande behov av.
För övrigt ingen rolig dag, käre maken har så otroligt ont så han blir alldeles frånvarande ibland. Men brevet har avgått till Strängnäs och hans sjukgymnast har skött om honom lite idag så nu är han något lite bättre.
Men ikväll går mina tankar till en gammal god vän som nu ska försöka gå vidare i ett ensamt liv. Vi finns här, bara hör av dig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0