Midsommarafton 2015.

 
Och de här kära hittade jag på Facebook alldeles nyss så de får representera årets midsommar :)
Själva har vi nyss tackat våra gäster för en mycket fin kväll, t o m vädret har varit bra här. Och alla sillrätter var faktiskt goda och så har vi löst alla världsproblem färdigt :)
Jag hoppas innerligen att vår övriga stora härliga familj har haft det riktigt bra och kunnat fira midsommar i kretsen av sina närmaste. Hoppas även Hanna har varit med i lugn och ro <3
Så startar vi nästa halvår, inte ikväll men dock nästa vecka. Känns lite snopet, ungefär som vi missat något? Kan det vara sol och värme?
Dock sätter jag stort värde på att vi får leva i detta vårt vackra land med vår demokrati och frihet. Jag har otroligt svårt att förstå Danmark som idag röstat för nazister: 20 % av danskarna har röstat på nazismen!!!!! Helt sjukt och väldigt svårt att förstå. Hur dum får man bli? Här lever vi med all modern teknologi, flyger runt hela världen både fysiskt och via cyberrymden. Så blir vi ändå mer rasistiska, mer inskränkta, mer ego?
Jag har väldigt svårt att förstå den ekvationen och jag kommer alltid att avsky nazismen och dess likheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0