Idag är det mors dag ......

och den första jag tänker på som vanligt är ju min egen kära mamma. Det har gått några år sedan du lämnade oss men fortfarande sticker saknaden.
Sedan ska jag vända på steken och gratulera alla våra kära unga mammor, både nyblivna förstagångare och övriga fina mammor i vår stora familj. Så skänker jag också en tanke till våra Josefine som föddes en söndag, pingstdagen och Mors dag för 30 år sedan. Det är stort att få förmånen att föda barn! Det är en så annorlunda glädje och lycka, det finns inte ord <3
Nu ska vi äta morsdagsfrukost käre maken och jag och därefter hoppas vi på lite kunder till Laggarns!
 
Min mamma och hennes förstfödda
Min egen förstfödda
Och Suz förstfödda
Min Annelie med hennes förstfödda sondotter
Och min Annelies förstfödda med sin förstfödda
 
och min yngsta dotter med sin förstfödda dotter
och så min Jenna med sin förstfödda dotter
Så våran Hanna med sin förstfödda dotter, Annelies första barnbarn och min första dottersondotter
 
Och så lite söt jämlikhet så här på mors dag. Världens sötaste Rasmus, min förstfödda sonson och så
min förstfödda son med sin förstfödda lilla dotter Maja
     
 
 
Och så avslutar jag med den här bilden på sötingen Maja med sin fina mamma.
Det var min Morsdagshyllning till alla våra fina mammor. Och även om jag inte fått med alla så gäller hyllningen alla :)

Kommentarer
Postat av: Robin

men gud vilka fina kort! hur är läget med morfar? kramkram

Svar: Morfar är tack o lov något bättre idag, gårdagen var gräslig men jag hoppats att det vänder nu.
Siw Gustavsson

2015-05-31 @ 13:54:57
Postat av: Anonym

hej !
vilken helt underbar bildkavalkad på självaste mors dag !

DIN VÄN

2015-06-01 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0