Så har ännu en dag runnit förbi......

bokstavligen. För det regnar och regnar- vilket får mig att tänka på Jerry Williams :) Och då känns det bättre, i alla fall gladare.
Käre bror har varit här idag och det är alltid så himla kul att debattera med honom. Kan vi ha lite lika gener eller?
Så tog vi en tripp till Lerhålorna men jag tror även fåglarna tycker det är kallt och regnigt, det var inte många där. Så svär jag ju alla svordomar som finns över journalister. Är de sanna eller är de sjuka? En av deras kommentarer angående S:s ras var: det luktar Juholt! Hur kan man överhuvudtaget tänka så? Det måste ju vara en totalt snedvriden hjärna som kan använda språket på det sättet! Och tyvärr så är det många journalister som tänker så.....
Att sedan vårt bredband är totalt kass och Telia lovade skicka nytt modem för en vecka sedan, att växthuset är fullt med bladlöss, att jag aldrig, aldrig, aldrig blir frisk från dessa j.............a influensor
Ok, jag ger mig. Jag är negativ ikväll och det gör ingen människa glad. Så klart att vi har så himla mycket att glädjas över. De visade bilder ikväll från Syrien, om barn som fått återvända till sin sönderbombade stad och var överlyckliga för att kunna få gå i sitt eget lands skola igen --- även om skolan var full med skotthål! Kanske är det så att vi har det MYCKET för bra i vårt vackra land? Så bra så vi blir uttråkade, negativa och en del går till ytterligheter och röstar på Sverigedemokraterna!
Bort från trivialiteter och fram till viktiga saker. En bild på min vackra, fina, goa Josse som snart fyller jämna år.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Ja, ja tror att det är så. Att vi har det lite för bra och tar mycket för givet...vi har kollat på Sofias änglar ikväll. Det ger livet perspektiv. håller med om journalisterna också.och finafina Josse ❤️

2015-05-17 @ 22:39:50
URL: http://joysan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0