Vilken kväll!

Först: vill jag ge en jättekram till min underbara Pyttis som är så duktig och klok! Så himla lik sina syskon så jag är superduperstolt över mina barn!!!! 
Sedan vill jag ge en jättekram till mina helt otroliga barnbarn: allihop, den ena duktigare än den andra - så helt underbara barn så jag tror inte det är sant!
Så var det slut med egot:
Niklas Strömstedt: Helt otroligt bra ikväll, och stort tack för ditt mycket tydliga stöd MOT nazisterna. 
Jag har alltid gillat Så mycket bättre men ikväll tog det sig upp en dimension; ni visade väg mot våldet, hatet och nazisterna!
Så vill jag också ge mitt bidrag till morgondagens Fars dag:
Kära älskade Pappa! Stort tack för att du fanns för mig och för att du gett mig så starka friska gener :)
Kära älskade make, min Egon: dig vill jag utmärka till den allra bästa Pappan som någonsin funnits, till ALLA barn! Vi älskar dig så oerhört mycket, alla vi och jag är så ödmjuk inför att ha fått vara mamma......
Men vi har många fler pappor i familjen och jag skulle faktiskt vilja utnämna två till - på andra plats så att säga:
Mikael Svärd och Stefan Larsson: Ni två är också helt underbara pappor och människor! Stort tack för att ni finns och för att ni finns i vår härliga familj.
Självklart är inte det här en rangordning, jag tycker att hela familjen har en hel rad underbara pappor.
Inte att förglömma Robin--som kämpar med sin lilla familj, Roger.. som kämpar på ett annat sätt för sin familj, Joakim som är en fin ganska nybliven pappa och självklart alla ni andra som ännu inte blivit varken pappa eller mamma men som är så himla underbara!
Den här bilden lade jag ut på fb ikväll som ett svar på en utmaning. 
1975 var året och då hade jag med mig tre av mina älskade barn och visste inte hur många och kära och fina ni skulle bli!
 

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag älskar att se de här gamla bilderna ❤️

2015-11-08 @ 00:34:50
URL: http://joysan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0