Levsäng i mitt hjärta.....

varje dag är ett litet farväl! Men jag kan inte ångra mig för jag orkar helt enkelt inte längre - allt är för stort och för mycket.....Det här har ju aldrig varit en bostad utan helt enkelt ett sätt att leva! Alla våra barn, all glädje. all tokighet - alla drömmar, visioner och till det kom besvikelser, ängslan, ångest och sorg. Det kanske är tur att vårt hus inte kan berätta.......
I går ringde Annelie och berättade att Love var bättre - och vilken glädje - vilket hoppfullhet- igen!  Så var vi och kramade om Maja, Henrietta, Linn och Roger, kanske vi vågar tro på framtiden?
Hemma tömde jag kameran för första gången på hela sommaren och blev alldeles chockad över hur mycket vi ändå hunnit med
 
 
Tyvärr har jag idag uppdaterat min dator till Windows 10! Vilket innebär att jag inte hittar någonting alls ikväll :( Men den här glada bilden på Rasmus får väl visa allt vi varit med om i sommar :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !
Kommer att minnas alla ggr vi varit hos er och pysslat pratat ätit gott njutit av alla fina blommor haft mycket gott helt sonika hos er i L ÖVSÄNG .
Men livet går vidare nu i ny skepnad . det kommer att bli sketabra absolut !din vän

2015-09-21 @ 19:47:10
Postat av: lilian

hej !
Försöker att kommentera ibland men det kommer inte med
Tänk vad mycket trevligt som har hänt där ute i Levsäng många glada skratt vi har pysslat ätit och tittat på alla vackra blommor myst vid vedspisen kalla vinterdagar men nu börjar ett nytt kapitel och nya spännande saker

Lycka till med nya livet din vän

2015-09-23 @ 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0