Den 20 april .......

ett mycket starkt datum i mitt liv. År 2002 föddes min älskade, första och hittills ende sonson. Karl Arvid Rasmus Berglund, jag älskar dig så mycket och önskar dig all lycka och glädje både idag och i framtiden.
På din femårsdag, 2007, så dog min älskade mamma och din farmorsmor. Jag saknar henne fortfarande och ju mer jag ser av människor och av livet ju mer förstår jag vilken fin människa min mamma var.
 
 
 
Mamma, Pappa och Tubbe vid Trollforsen 1990.
 
 
År 2011, det känns väldigt länge sedan och så otroligt mycket har hänt. Jag är tacksam och glad för var dag vi får ha varandra kvar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2016-04-20 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0