Solig men kylig lördagmorgon.

Jag har tillbringat två dygn i helvetet, värst var natten i natt. Vid 3.15 tiden så trodde jag faktiskt uppriktigt att det här kommer jag inte att klara. Det underliga är ju att man glömmer mellan gångerna hur djävligt det verkligen är att inte kunna andas? Nu känns det i allafall som det allra värsta akuta har börjat ge sig så smått men nu har man ju ingen ork kvar alls. Spaghettiben är inte särskilt trygga att ta sig fram på :)
Slutgnällt. Det är bara att försöka komma igen, men det här med handhälsningar........... det tror jag i alla fall att jag ska bli väldigt restriktiv med. Samma sak med att hålla i offentliga trappräcken, dörrhandtag med mera. Jag får hålla med min äldsta kloka dotter: kränktheten är faktiskt oftast en känsla man lägger på sig själv. 
Ha en bra dag alla och var rädda om er. Glöm inte att tvätta händerna ofta:)

Kommentarer
Postat av: Anonym


hej !
Det där att ta i handtag det tycker inte jag om särskilt inte till offentliga toaletter fy vad äckligt det är Folk kanske inte tvättar händerna efter toabesöket
från din vän

2016-04-25 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0