Det finns mycket att skriva om.....

t e x de sk kallade Liberalernas ungdomförbund. De proklamerar att incest och nekrofili borde vara lagligt. 
Jag förstår liksom inte vad man vill vinna med det här - är verkligen incest och nekrofili ett aktuellt ämne när man inte ens har kommit så långt att det är helt ok, helt normalt att vara gay? Vad vinner någon på att man snackar det som jag och många fler uppfattar som sjukt? Kan vi inte bara vänja in oss vid det normala? alltså hetero eller homo? Helt okej! Vanliga människor, vanlig kärlek, vanlig tänk! Att då börja ............. med vad jag tycker sjuka tankar: ligga med sin bror kan innebära sjuka, skadade barn? Att ligga med ett lik...........må vara någon man älskat men jag kan liksom inte alls förstå tanken på ett sexuellt förhållande med en död människa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0