Yes!

 Jag sitter i bilen och skriver. Sverige spelar EM mot Belgien, jag slölyssnar lite för jag gillar Zlatan. Halvön som bilen står på är smal och ligger mellan två laxvatten. Solen skiner för fullt kl är 22.45. Gittan o Per har gått till tv-rummet efter en ordentlig Yatsymatch. En helt underbar semester  där vi ser massor som man bara läst om. All (nästan all) energi har återkommit, jag får massor med inspiration här uppe, skulle längta hem men hinner inte - måste se mer! Dessutom har vi haft otrolig tur med Allt viktigt; vädret, myggen som inte kläckts än, supertrevliga ställen och människor, bilarna håller trots katastrofvägar, renarna promenerar bredvid bilen istället för att hoppa i vägen m m. I morgon bär det av till Östersund där vi nog stannar och firar midsommar!  Tack Joy för hjälpen med insta, lösen mm. Du är inte bara min älskade dotter, du är min viktigaste support ❤️

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Låter toppen! Att resan blev så bra på alla sätt

2016-07-02 @ 14:29:01
URL: http://nouw.se/vardagsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0