24 mars 2016.

 Solig härlig vårdag. Humöret dock inte på topp, vissa dagar är sorgen tyngre än glädjen. Spelar ingen roll vad man säger till sig själv - det är bara att försöka överleva och hoppas på att vågen slår över nästa dag. Köket har tagit hårt på oss, både psykiskt och fysiskt. Man är liksom inte i form att grovarbeta var dag, timme ut och timme in........ men det allra värsta är ju röran :( Allt är ju uppochnedvänt och så har vi ju haft det sedan mitten på september. Jag längtar så att ha det ordnat, städat, pyntat och framförallt att veta var grejorna finns!!!!!!!
Förlåt ett tråkigt inlägg, jag tänkte ju önska er alla en underbar påsk och så gnäller jag bara.
Men nu önskar jag er alla en otroligt Underbar Påsk!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Glad påsk älskade mamma ❤️

2016-03-26 @ 00:06:10
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad påsk älskade mamma ❤️

2016-03-27 @ 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0