Det är inte så himla enkelt att bli gammal........

Det jag använder som stång att hålla mig fast vid är ju att jag faktiskt gjort så gott jag kunna, vetat och orkat. Men en sak som jag inte ens förstår är hur vi kunde förlora Maja? Det har ju inte varit några konflikter? Inget bråk? Rädsla för hur en enda människa försöker ta ifrån oss en liten varelse som vi älskar och vill väl? Majas mamma vill alltså ta ifrån Maja hela hennes fars kärlek och familj? Varför? Och hur är det möjligt?
Lilla älskade Maja: jag vill skriva dig en bok om hur lyckliga vi blev när vi fick dig. Jag vill skriva dig en bok om hur mycket vi älskar dig och hur välkommen du är! Att vara din mamma och ta ifrån dig detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0