Hemma igen....

kan andas ganska bra igen, är svårt uttråkad på att vara sjuk, är superbesviken på att ha missat kosläppet igen, har nästan gett upp, orkar inte mycket mer! Men!
Har haft en underbar kväll tillsammans med Roger och Lizettie. Så mycket prat, skratt, god mat och härlig samvaro! Jag brukar normalt sett vara mycket försiktig med att ge order till mina vuxna barn (1. det skulle inte åtlydas. 2. jag skulle få tillbaka med råge. 3. Vågar inte :) ) men nu ger jag ändå en order till Roger: var enormt rädd om denna pärla till kvinna :) Jag har verkligen varit så glad för mina barns och barnbarns val av livsledsagare och nu har vi fått ännu en glädje och tillgång i familjen!
 
 
Premiär sommaren 2016 vid Österliden 5 med delar av min helt underbara familj. Och! jag har kunnat andas, kunnat skratta och orkat med!
Väljer därför att fortsätta orka, kämpa och glädjas.
ps Elisa gick vidare. Men det är verkligen skämmigt att hela idrottssverige röstar för att  en dålig prestation skall vinna :(
 

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Mysigt med grillning! Och det är klart du ska kämpa! 💕 förstår att du är trött på att vara sjuk 😞. Håller helt med om Wassberg...😤

2016-05-07 @ 00:58:17
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0