En riktig downdag............

och då vore ju det rätta att inte skriva. Samtidigt så kanske det kan vara bra att få ur sig lite. Man får mycket skit på sig under antirasistresans gång. Det minst värsta den här veckan är att jag skall vara tyst för jag är ett PK-troll som gillar mord och våldtäkter :( Om det nu vore så illa att jag tog det personligt så skulle jag nog överväga att sluta skriva...... men än så länge flinar jag bara och tänker att det jag säger ändå går hem. Annat otäckt har faktiskt varit mail med meningar som "jag vet var du bor" m m. Där känner jag mig lite isäker faktiskt. Men tröstar mig med att jag ändå är en gammal kvinna som det inte är så "coolt" att bråka med :)
Det finns ju tack och lov annat här i livet: facetime med underbara Josse och hennes dubbelgångare CajsaStina som är lika underbar :) Att bara tänka på familjen brukar hjälpa mig ur downslukhålet.
Källaren, ja den kanske vi inte tala om? Jo, men det går väl framåt därför att jag har en otroligt envis make. Målningen börjar gå mot sitt slut, bänkskivor och hyllor är hemma, det kommer alldeles säkert att bli bra även om jag inte orkat lyfta knappt ett finger.
En annan rolig grej som jag måste berätta är om att hitta gamla vänner på FB. Idag hittade jag mina älskade döttrars underbara dagmamma och kunde återknyta en kontakt som betytt mycket för mig<.
Daisy Lindbergs foto.
Ska bli roligt att höra om flickorna känner igen henne. 
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan
Det är inge kul att inte känna sej kry Men snart är våren här och då vet jag en som går igång och hon heter Siv Snart måste vi tänka påskpyssel också !
Imorgon ska jag lära mej prata och jag som trodde att jag kunde det förut Får se nu då om detta resulterar i något snyggare språk jaa kanske ....
din vän

Svar: Vilken tur att jag har dig :)
Siw Gustavsson

2017-02-20 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0