Idag blir det grattiskramar för hela slanten :)

Först ut är vackra Lilian som idag fyller pension och är min härliga och bästa vän!
Förlåt Jenny att jag snodde kortet från ditt fb-inlägg men det var så bra så jag kunde inte låta bli!
Jenny Hedlunds foto.
 
Näste man som fyller är en riktig tjejtjej. Våran tuffa, söta, duktiga Mikaela som fyller 9 år idag. Och jag gör samma bedrift igen, stjäl kortet från Jennas fb därför att det är så fint så jag kunde inte låta bli :)
 
Jenna Dahlberg Jonssons foto.
 
I källaren är det full kaos. Det sågas och borras och vi får se om huset står kvar i kväll.
Ha en bra dag alla, både ni som fyller år och alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0