Så var då påsken över

och i vanlig ordning gick den på några få minuter. Vi har ju haft härligt besök hela påsk, lilla rolighetsministern Millie Larsson med sina fina föräldrar :) Det har varit både gömma och måla påskägg, skratt, skoj och lite tv-film. Och bästaste vännerna i hela världen förgyllde påskaftons middag med mysigt prat och skratt :) Det är mycket vi har kvar att vara glada för, men ibland glömmer man det tyvärr.............
I går var vi hemma hos makarna Magnusson för jag hade lovat hjälpa till med ett hemligt projekt. I datorn. Det blev mycket nerver, dålig kompetens, mycket gissande, lite gnissel och svärande, men! Vi lyckades ändå färdigställa två uppslag med både bild och text! Jättemallig är jag att vi två gamla tanter klarade så mycket :)
Ändå känns det lite tungt idag. Det är många kära och duktiga artister som avlidit det sista året och nu sista veckan så dog Jerry Williams, några dagar senare LillBabs. Det känns faktiskt väldigt underligt, de har båda betytt väldigt mycket för mig hela mitt liv fast på olika sätt. Så sorgligt att alla dör och att själv vara i den åldern också:(
Bildresultat Bildresultat 
 
jag har ju inte kommit över sorgen efter Mickael Nyqvist, Rickard Wolf med många flera. Kan bara önska dem alla att få vila i frid. Och det säger jag på genuin svenska istället för det nya trendiga R.i.p
Joy Gustavssons foto.
 
Avslutar med levande liv och glädje. Vi måste packa, vi skall åka upp till en annan kär del av vår stora familj och det krävs lite packning för vi stannar där i två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0