Fredagen den 26 januari 2018

hölls en underbart vacker minnesstund för Jenny Alvin. En timme med vacker musik, sång och tacktal till henne som varit en av de absolut bästa journalister jag någonsin träffat och en lokalredaktör som alltid hade Törebodas bästa för ögonen! Min mormor sa alltid: det är de bästa som går först och ofta har hon rätt.
Bildresultat för jenny allvin
Så här minns vi Jenny fast med penna och block i handen. Tack för att vi fått vara med dig en tid, vi kommer nog alltid att sakna dig.
Så gårdagen var en dag att minnas trots att det var räkningsdags och sådant trivialt tråkigt måste. Lite roliga samtal med Josse, facetime med Cajsastina och Millie det höjer vardagen skyhögt!
Igår fick jag ett sms från Kanarieöarna där någon talade om att ...... älskar mig! Tro mig! Jag blev verkligen så glad!
Så visst har jag mycket kvar att vara glad för och jag skall också försöka vara det. Men jag saknar tiden där jag var med........

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ
Hade också velat vara med på minnesstunden Hon är verkligen saknad Vi behöver uppskattning för att må bra så jag förstår att du blev glad Man får suga på karamellen länge !
från din vän

2018-01-28 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0