Tisdag den 30 januari 2010.

Hej du okände som skickade ett mess till mig angående dold skelning. Det var intressant även om jag inte vet vem du är. Jag fattar inte heller varför det inte går att kommentera direkt på bloggen? Hoppas att jag inte gjort något dolt fel...........
Skämt åtsido. Igår blev det ingen uppdatering p g a tidsbrist. Det är tufft att vara pensionär, hinner ingenting jämfört med förr. I alla fall var jag på sjukgymnastiken i går, på egen begäran, därför att jag ville ha en igångstart. Tyvärr var jag bara ledsen när jag åkte hem. Jag hade ju bokat tider och satte mig utanför och trodde att hen ville visa mig först. Så kom hen och sa: hade du tänkt vila dig till bättre flås? Inte hälsa, inget annat än det här. Så räckte hen fram mitt gamla schema som jag fick för några år sedan för hemträning? Inte roligt alls att bli behandlad på det sättet. Istället för push blev det omkullputt ):    
Så mycket trevligare på biblioteket. Töreboda måste ha Sveriges bästa bibliotek samt bästa personal! Det roliga är att de varit lika trevliga i alla 39 år jag varit besökare, trots att de bytts ut ett antal gånger (:
I söndags var den här lilla sötnöten hemma för första gången
Rebecca Stampe Stenlunds foto.
 
Jag tog egna bilder men eftersom jag är genialisk på teknik så lyckades jag behålla dem för mig själv (:
 
Så har vi tömt grovingången för att börja göra i ordning den till grovingång, vävkammare och klädkammare. Som vanligt så tror ju jag att hus har gummiväggar.......... Kan bara hoppas att vi klarar det och att vi får vara friska.
 
Den ena lilla familjen är på skidsemester och jag hoppas de har det väldigt bra. Den andra lilla familjen håller på med att skapa Sveriges vackraste hem, det kommer att bli väldigt bra. Övriga familjemedlemmar fördelar sig mellan Malmö, Visby, Arbrå, Kanarieöarna, Mariestad och Gullspång och så vitt jag vet har alla det bra just nu.
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0