Torsdag den 24 januari 2018

Idag fyller våran Atti 40 år och vi har tappat bort hennes senaste adress........... Egon, som inte tappat varken e-post eller facebook, skall försöka få tag på henne via Harald.
En underlig grej idag: när jag skulle logga in här så blev jag nekad av Blogg.se. Åtkomst nekad p g a att jag inte har rätt till den bloggen var vad de upplyste om. Lite skakad blev och tänkte att någon kanske kapat den? Men varför? En gammal gummas dagnoteringar som inte innehåller några kontonummer eller annat viktigt?
Nu är det fix i alla fall, det måste ha varit deras egen sida som krånglade.
Idag åker Roger och Liz till Gran Canaria, hoppas deras semester blir bra! Gittan o Per kommer hem på lördag och då får hon kontakta sjukvården i Sverige och få sin arm omsedd. 
För övrigt känns det mesta ok. Mycket tjafs hemma som vanligt, men vi får skylla på demens eller annat skäl typ gamla tjurskallar eller eller eller.......
En sak som är väldigt rolig är att jag har kontakt med två av mina barns dagmammor! Den ena, Gun, var Rogers högt älskade dagmamma och de håller kontakt via fb. Jag har också kontakt med henne och vi skall åka dit och fika endera dagen. Den andra, Daisy, var inte bara mina äldsta döttrars fina och bra dagmamma, hon blev också en av mina bästa och tryggaste vänner- och vi har ff en jättefin kontakt även om det ibland gått flera år mellan varven.
 
Gun Bloms foto.
 
Här är det två superfina människor som betytt mycket för mig och min son. Gun o Göran utanför en av svampstugorna i Norrkvarn.
 
Daisy Lindbergs foto.
 
Och Daisy Lindberg, en av mina bästa vänner genom många år! Hon frågar alltid efter mina flickor trots att det är ca 37 år sedan de var hos henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !
Vad roligt det är att åter få ta del av din bloggsida med härligt innehåll tillika fina foton
God natt från din vän

2018-01-24 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0