Grattiskram till vår egen Hanna.....

vi har facebookat men inte haft telefonkontakt. Vi får fira i april när vi kommer upp :)
För övrigt så breder influensan ut sig i min gamla kropp. Förmodligen lunginflammation igen och vad säger man då...........? Orkar inte, vill inte men?Det är bara att kämpa emot, ingen ide att gnälla. Men jag kan väl erkänna att jag just nu är världens mest gnälliga, mest irriterade, mest olustiga person som går att umgås med. Förlåt!
Ändå finns så mycket att diskutera, så mycket som jag har åsikter om, så mycket viktigt men .......jag känner mig osedd, ohörd, gammal, sjuk och trött. (jag känner Joys ögon på mig nu) Förlåt igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack för i går Attans goda semlor ! hoppas du mår bättre i dag VI planterade ju i går och så skulle jag då visa på instagram som jag trodde jag skulle klara men faaen heller Jag är helt slut i bollen Klarar väl snart inte rosta bröd ens Här har du en till gnällspik Må så gott från din vän

Svar: Älskar er :)
Siw Gustavsson

2018-03-25 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0