Melina blir hennes vackra namn......

Och hon mår lika bra som hennes lyckliga föräldrar!
Ikväll har vi sett på fyrans nya storsäljare: Stjärnornas stjärna.
Faktiskt ganska kul eftersom det är musik. Jag är verkligen allätare när det gäller musik och jag älskar när människor tar upp utmaningar typ annan genre eller dans eller eller eller!
Och jag är faktiskt ganska positiv :) Gillar att bara se och lyssna. Gillar inte att döma ut! Helt ok om någon åker ut efter mindre bra eller omtyckt prestation, men inte efter utseende eller annat fånigt.
Så kom nyheterna och kan man bli glad över nyheter idag? Nej! Verkligen inte. Men man kan bli positivt överraskad! Och det blev jag verkligen ikväll över demonstrationerna i hela USA mot den liberala vapenlagen!!!! Och det är ungdomar som demonstrerar!!!! Så kloka, så framtidstänkande......... Vi sk vuxna måste verkligen skämmas.
När Martin Luther Kings barnbarn höll tal mot rasismen, mot krig, mot vapen - då föll verkligen mina tårar!
 
 
Joy Gustavssons foto.
 
 
och för henne! De  som här utstrålar livskraft, livsglädje och framtid. Våra barn!
 
För deras och alla barn: Stoppa våldet, stoppa vapnen, stoppa krig.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0