I natt kom vi hem från en helg i Nyköping

med mycket mys, god mat och allsköns trevligheter. Den lilla treåringen är så otroligt rolig att umgås med, man får nästan skratta ihjäl sig åt alla små funderingar och all tvärsäker logik :)
Här nedan publicerar jag nu ett kort som jag haft ett tag men väntat på det namn den här goe lilla krabatan skulle få. Men nu kan jag presentera Olle Nyström född 2 maj 2018, vägde över 4 kg men allt gick jättebra och gör enligt rapporterna fortfarande. Signes och Loves efterlängtade lillebror, så skönt att det gick bra!!! Jag längtar efter foton på de här alla familjemedlemmarna. Det ska förgylla vår stora fotovägg!
 
För övrigt så har sonen flyttat till Sundsvall och Rasmus ska flytta till Säter utanför Skövde så snart han jobbat klart sommarjobbet :) Sedan har vi alltså alla lämnat Töreboda för gott och jag kan inte påstå att jag saknar det så mycket. Våra vänner där har vi ju kvar i alla fall och Göta Kanal tog vi ju med oss ;)
 
 
Robin Nyströms foto.
 
Idag kan jag även gratulera min älskade Etta på hennes födelsedag. Det har gått några år sedan jag hade henne på armen första gången, men aldrig aldrig kommer jag att glömma den känslan! Det underbaraste jag varit med om då och den största kärlek jag någonsin känt! Att jag sedan fått flera efterföljare har verkligen inte gjort kärleken mindre, faktiskt nästan ännu större :) De är många och de är högt älskade allihop. Både dem jag fött och dem jag fått och självklart alla ljuvliga barn så kommit till världen i denna underbara familj.
 
Våran älskade Josefine fyllde år i lördags och fick nöja sig med en grattishälsning på nätet tills vi ses igen :) I morgon minns vi vår Daniel som skulle ha fyllt 37 år om han fått leva. Numera är sorgen utbytt mot ett vemod, men man kan aldrig låta bli att undra vem han skulle ha varit nu.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ
Det är roligt att läsa det du skriver även om vi pratar mycket om det du skriver så är det så roligt att läsa dina ord Du har lovat mej att du skall skriva en bok och man sviker inte ett löfte Så sätt i gång meddetsamma Eter gjutningen förstås ! från din vän

Svar: Absolut! Om jag kan få dig som medförfattare😊👍❤️
Siw Gustavsson

2018-05-30 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0