Dagen idag

skulle min pappa ha fyllt 90 år. Hur länge saknar man sina föräldrar?



Pappa skulle inte ha trivts idag. Dels avskydde han kalla och regniga dagar, dels ville han aldrig stå i centrum och bli firad. I båda fallen brås jag på honom.
Termometern visar på + 5 idag och regnet bara hänger i luften.
Sätt på värmen igen och kura ihop er i favoritfåtöljen med en pläd och en bra bok.
För den som vill vara ute kan väl Kosläppet i Koldemo vara en sevärdhet! Bilder kommer troligen i morgon.



Kommentarer
Postat av: Joysan

Älskade mormor och morfar <3. Hoppas att de har det bra där de är nu och att det alltid är maj & fint väder där :-). Jag tror aldrig man slutar sakna! Älskar dig min fina mamma :-). Puss

2010-05-13 @ 10:20:24
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Suz

Vad fina de är på det här kortet. Det är lika för mig, saknar dem väldigt mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0