God natt och sov gott!

Jag är så glad, har nästan alltid någon nära och kär hemma, ikväll är det Mimmi, igår kväll var det Micke, Joel och Fredrik, i fredags ingen, i torsdag, onsdags och tisdags Joy och Simon. Och idag har Roger o Therese varit hemma en sväng, jätteroligt och länge sedan. Rasmus var så superrolig-han slår alltid rekord: "hur går det i skolan, med läsningen? (jag). "det går jättebra!"(Rasmus.) "Ska jag läsa något?" (Rasmus)  Ja, visst gör det! (jag) Och han läser jättebra! Ska jag skriva något? (Rasmus) Jaaa! (Farmor). "Då skriver jag farmor är bäst i välde"! och rasmus är jättebra i skola".  Dessa skrivelser sitter på vårt kylskåp nu! Visst vore man väl inte helt normal om man inte vore lycklig över en sådan sonson! Problemet är ju att jag har så många att vara lycklig över att det tar sin tid! I-landsproblem kanske?
God Natt och Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0