Ledig solig onsdag

och vi springer runt som jagade möss för att hinna så mycket som möjligt. Inte maken dock, hans rygg krånglar igen. Men jag stressar för honom också.
Sommarduken blev fyra, klipps ned i morgon. Två växter som jag bytt jord på blev sex, det verkar som allt förökar sig så här års.
Men jag har mått bra idag, behöver nog lite stress för att vara normal.
Någon som inte mår så bra är Jenna, infektioner är inte roliga. Stå på dig, ät antibiotika och gläd dig åt din söta duktiga lilla tjej så kommer du snart igen.
Och Joy! Grattis till ännu ett roligt jobb.
Vi har varit över och "passfotat" våra grannar, jag skall inte publicera fotona nu men kommer igen med vad de ska användas till.
Joy ringde förut och berättade att Novalie har börjat försöka läsa och ljuda, hon är verkligen enorm den lilla. Fyra år och storasyster till två småkillar!  Men hon har faktiskt alltid varit duktig, jag kommer aldrig att glömma Joys studentfest. Några stora grabbar (12-+35 år) höll på sparka lite fotboll varpå Nova säger: "Jaaa!!" och rusar ut på planen, knappt 1½ år gammal.



Här är lilla skönheten tillsammans med lillebror Thilo.  Julen 2009 och Thilo fick faktiskt inte dricka öl. Han bara fejkade.



Första passfotot!  :)

Ha det så kul i Danmark, Ingemar o Anita!

Dags för dagens slutjobb.
God natt!
















Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Har du skickat korten till Billy?Tack snälla.

2010-05-05 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0