Tisdag morgon

grått o kallt, men grönskan är nästan ändå vackrare mot den grå himlen.
Gårdagen var härlig.
Jag åkte till vävstugan bums på morgonen för Mimmi hade tagit Hjärtat med sig till Skövde och tandregleringen. Det hade blivit ett solvfel på min väv som jag var ängslig för men med duktiga Ingrids benägna hjälp så rättade det sig till och jag vävde på. Sedan kom Mimmi och Hjärtat till vävstugan och charmade alla som var där.
Hem, åt lunch på altanen, fick trevligt besök, Lilian och Kristina, vi åkte upp till vävstugan igen (jag försöker få med nya medlemmar) får se hur det går.
Mimmi passade loppisen och det kom kunder och hämtade mig i vävstugan, riktigt kul.
Middag med Mimmi, som sedan var tyvärr tvungen att åka hem. Resultatet av tandregleringen blev väldigt bra, se här:


första bilden på Mimmi utan tandställning.



vårat gamla äppleträd blommar ovanligt rikt i år. Det här trädet blev Joy o Robin döpta under i juli 1986.



Otroligt vackra blommor, ack så kort tid.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh vad fin Mimmi blev :-). Och vilka fina bilder du har tagit :-). Det har ju blivit betydligt grönare ute bara sen i förra veckan :-). Roligt med massa kunder till loppisen :-). Vi hörs sen! Puss

2010-05-25 @ 11:30:32
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0