Aldrig ska jag sluta älska dig.......

Är så himla glad, genomglad för att Lisebergsapplåden kom att tilldelas Jonas Gardell i år. Är förresten 35 gången de delar ut det priset! Den som föräras det skall vara någon som tillför väldigt många människor kärlek och glädje :) Och har dom ju än en gång valt precis rätt :) Det var faktiskt ganska känslosamt när alla på det stora Liseberg tysta reste sig och stod upp för Jonas. Många med en tår i ögat men när han och Lotta sedan började sjunga "Aldrig ska jag sluta älska dig."... Då bröt applåderna lös så molnen låg och hoppade :)
För övrigt har vi ju fortsatt vacker sommar, om än något kyligare. Lite oro ligger och skaver, dels för mina barn, dels för vännen Kjell och dels för att jag tydligen fortsätter flåsa :(
 
 
Slutar vara orolig och visar istället hur Astrid o jag såg ut precis innan vi startat till Småland :) Kolla gärna i krukan med som vi gjutit och planterat egendrivna växter i, haha! Lite får man väl skryta :)
 
Tack min goe Robin för alla fina kommentarer, jag blir alltid så himla glad!
 
Och så kommer fanfaren! Tutelitut! Ett fyrfaldigt leve för våran egen alldeles nya tonåring:
 
Har bekymmer med att hitta min interna hårddisk där alla bilder finns, men tack vare Joel själv och fb så blev det en riktigt bra Hurra-Hurra-Hurra-Hurra bild! Ha en riktigt bra dag Joel och var rädd om dig. Det finns bara en som du<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0