Och plötsligt så befinner vi oss i

den andra halvan på året :(. Midsommarafton har passerat och vi har haft underbart roligt med bästa vännerna. God mat, rolig tipspromenad, mycket härligt diskuterande, varmt och skönt på altanen (nästan hela kvällen)! 
Visst är det lite vemodigt trots allt - men sommaren har ju ändå bara börjat och inte spelar väl det så stor roll att årstiden vänder? Det är ju så mycket kvar, så mycket ljus och värme, förhoppningsvis sol, glada upplevelser, få träffa sina nära och kära, semesterfrukost med bästa vännerna, gjuta massor med fina grejor, klyva ved, fläta med sly....... såå himla mycket fint och kul så ord räcker inte till. 
Jag är väldigt glad över att jag har så mycket att vara glad över.
Och tacksam över att jag fick tillbaka min hörsel :) Visst, ok! Jag ska kolla upp det, finns fler tecken på en infektion och då måste jag ju försöka fixa det :) 
Nu är det verkligen läggdags, jag går på övertid med råge nu :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !
och tusen tack för i går ni är så gästvänliga och glada jämt tycker om att vara med er Yvonne är verkligen rar och smälter så bra in det var en trevlig dag och på vägen hem träffade vi på bekanta och pratade med dem och så kom passbåten kan det bli bättre kram din vän

2014-06-21 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0