Skakis .......

plötsligt har kameran ändrat inställning (som vanligt är det nog jag som råkat komma åt) och jag klarar inte att tömma den på vanligt sätt. Men så kommer jag att tänka på vad min bror sa igår: Läs och tänk!
Och det har jag gjort, nu provar vi:
 
 
I detta underbara hus inklusive trädgård, gästhus, museum, bangård, strand, sjö och fantastiska människor har vi tillbringat helgen!
 
 
 
Firade en 70-åring med en champagne som var jättegod!
Jag ska fortsätta med bilderna i veckan, men nu har jag bara tid med en bild till och den blir till Josefine och Robert: Citronen jag fick av er växer så vi måste snart göra hål i taket. Dessutom kommer det frukter i blommor på den i en fart som är enorm :) Se här:
 
 
 
Återkommer :)
 

Kommentarer
Postat av: Anette& Dick

Hej,
Tack för din snälla kommentar.
Härligt att få tillbringa en helg med fin miljö och härliga vänner.
Kram Anette

2014-06-11 @ 09:26:23
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0