Jul på Österliden!

 
Bästa bilden ever! Skypejula med våra kära i Arbrå <3 Det kallar jag utveckling :) Dessutom kunde lilla Larssons också träffa klanen Larsson i Oxelösund. Gissa att den yngsta i lilla Larsson hade huvudbry :)
 
Känner mig smått kriminell :( Har stulit bilderna från min yngstas blogg ......... men men men! jag ÄR gammal, är inte så himla bra på att fota och lägga in i bloggen och Joy är så himla mycket bättre! Varför kan då inte en trött gammal mamma få låna lite bilder? :) Åtminstone till jag lär mig själv i alla de kurser jag ska gå år 2016 :)
 
 
 
Och här är lilla Larssons <3 Att jag tycker den minsta är den mesta är väl inte svårt att förstå ...... jag menar de andra ler ju bara, hon ger allt i mimik :)
 
 
Och här är våran lille prins. Här är familjens yngste, vår älskade lilla ängel....... Varje dag tänder vi vårt Loveljus, varje dag tänker vi på dig och tackar dig för allt gott du redan gjort <3 Tomtarna fick komma till dig därför att jag och Joy gjort dem för några år sedan och gav dem till dig som dina egna tomtar.
Du har vandrat vidare - så långt långt före alla oss andra. Vi får finna oss i det, vi får leva med dig i vårt minne resten av livet. Men du har redan givit så mycket: du gav oss vår saknade kisse tillbaka, du räddade livet på Stefan, Joy och Millie och egentligen vet ingen hur många du kommer att hjälpa eftersom vi köper så många armband och ger bort till vänner med en hälsning från dig och en bön om att fler ska köpa. Du har också fått oss att jobba med MOD - mångt fler måste tänka igenom och förstå organdonation. Det hade kunnat få Love att stanna hos oss, det kan nu få Love att hjälpa oss jobba med att fler donerar!
 
Julen 2015 närmar sig sitt slut, i morgon är det annandagen, därefter åker lilla Larssons hem och den stora tystnaden och saknaden tar vid. 
Men då åker vi till Töreboda och kramar son och sonson - får äta av hans underbara mat kanske - får träffa hans underbara barn kanske - båda två! Så åker vi också till Gullspång och pussar på Mikaela och Enyo. Så vi är verkligen inte utfattiga utan känner oss ganska rika :)

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Tack för en toppenmysig julhelg! ❤️

2015-12-28 @ 17:05:21
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Joy Gustavsson

Tack för en toppenmysig julhelg! ❤️

Svar: Ett stort tack till er som var hemma; Roger, Rasmus, Joy, Stefan och Millie! Och en hjärtinnerligen önskan om god fortsättning för er alla som vi älskar så mycket .....
Siw Gustavsson

2015-12-28 @ 17:24:56
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Längtar efter lite nya inlägg 😊

2016-01-06 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0