Lördag kväll den 19 december 2015.

Vi har haft världens bästa vänner här på middag, första gången middag på Österliden <3 En riktigt skön kväll när man gottade sig i gamla minnen......
Så klart är inte allt ens det närmaste färdigt. Vi kanske kan säga att det börjar närma sig att vi fattar att vi faktiskt flyttat! Att vi tagit med oss alldeles för mycket trots åtskilliga loppisar!
Allt övrigt som hänt, all känslomässig berg- o dalbana orkar jag inte ens beröra ikväll..... orkar helt enkelt inte ta till mig alla känslor varken min eller andras, jag kommer igen ......

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Roligt med middag :)
Jag brukar hävda att det tar ett par år att flytta klart, även om man sorterar före.
Ha en riktigt God Jul nu kram

2015-12-22 @ 09:32:34
URL: http://nouw.se/vardagsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0