Livet går vidare........

trots all turbulens som varit det senaste åren och tankar om att lägga ned bloggen. 
Men! Trots allt så tycker jag att det är en diskussionsplats (även om jag får diskutera ensam) som är lite mer lagom för mig trots att jag delar en hel del åsikter på fb och även lägger ut lite personlighet på instagram. 
Så! Trots allt som vänts upp och ned senaste året; glädje, sorg, ångest, kärlek m m i centrifugen så har jag beslutat mig för att fortsätta blogga lite försiktigt :)
Det har ju också varit strul med bilder! Gamla kärringar har svårt med modern teknik och när den gamla datorn skar ihop så blev det problem. Det problemet ökade när den gamla skrivaren också brakade och sladden till kameran försvann i flytten :( Nu när jag åtminstone lärt mig lägga ut mobilfoton på instagram så borde jag ju rimligtvis kunna lära mig fotoprogrammet i datorn lite bättre och jag har skaffat ny sladd :)
Jag har ju så otroligt mycket kvar att glädjas åt! Även om vi  tragiskt mist en älskad liten människa så har vi kvar en underbar familj och det bara tillkommer nya härliga små och stora människor. 
Jag ska inte bli långrandig idag, förhoppningsvis kommer det mera om någon dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äääääntligen! Som jag har längtat efter inlägg!

2016-09-02 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0