Det ska va gött att leva annars kan det kvitta.........

  I går fick vi tag på en spriller ny tvättbänk till tvättstugan och vi drog direkt till Falköping för att hämta den. Priset var ungefär en fjärdedel av vanligt pris så vi var ju nöjda. Ända tills vi kom en bit på väg och överfölls av värsta dimman som var ännu värre när vi sedan åkte hem. Det gick ju bra men det var verkligen en pärs.
Och i morgon åker vi och hämtar en hörnbadkar :) Också återanvänt och billigt :) Jag riktigt ser nya badrummet växa fram.
Att det också händer hemska saker får man försöka jobba med när man orkar. Igår förbjöd Trumpen ALLA flyktingar att söka asyl i USA, speciellt syrier. Dessutom får inte länder som har fri abort visum för resor till USA. Muren till Mexico beräknas kosta 260 miljarder dollar. Det här beslutade han om den dagen som FN proklamerat till Förintelsens dag :( och jag är tvärsäker på att han gjorde det med beräkning.
Men! Sighten #jagärhär fick pris som Årets samhällsaktör och det känns väldigt bra att få tillhöra den gruppen på över 50000 människor som försöker bekämpa rasismen och näthat.
 
Så har jag sparat det bästa till sist: mina älskade gullklimpar, alla de som gör livet gött.... Här är två av dem. Neo som assisterar sin farmor med jobbet på hennes hunddagis :) . Och så älskade lilla CajsaStina som fyller ett halvt år och stortrivs med livet :). 
Annette Östermans foto.
Josefine Arvidssons foto.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


Sötungar båda två !


din vän !

2017-01-30 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0