Jag ska leva tills jag dör...........

sjunger en av mina favoriter, Mikael Wiehe och jag kan bara hålla med. Men det har varit snuddande nära att jag dött :), mina lungor är inte att leka med. Men, peppar, peppar! Det verkar som om jag återigen är på väg upp. När jag var hos Camilla för ett par veckor sedan (min astmasköterska) så visade alla prover rätt upp! Så mycket bättre än förra gången för ett år sedan. Och idag har jag gått elljusspåret, 2,5 km utan nämnvärt besvär. Självklart flåsar jag som en gammal älgko men det beror ju på enormt dålig kondition.
Dessutom träffade vi flera nya av våra supertrevliga grannar, så det blev mycket stå, prata och skratta. Det är nästan svårt att fatta vilken tur vi hade när vi flyttade hit :)
Så där väldigt mycket har dock inte hänt i källaren, vi måste vila oss ibland - är tyvärr inte 20 längre. Men vi har i allafall börjat spackla i tvättstugan och sopa i pannrummet. Fy farao vad pellets och vad damm det ligger överallt. Men det ska vi ändra på :) Bastuaggregatet står i alla fall i källaren nu även om det ff är emballerat :)
Och TrumpÅkesson ska minsann inte få ta över världen utan att jag är med och slåss mot dårskapen!
Siw Gustavssons foto.
 
Nya pärlhyacinter och ny vår är på gång. Ha det bra alla nära och kära både här hemma och överallt i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0