Krångel med det mesta.........

 det får man lära sig leva med när man är pensionär. Det blir ju så när kroppen inte alltid lyder så snabbt och bra som man är van vid och ska man sedan lära sig handskas med datorer, mobiler, surfplattor, internet och en massa nytt tekniskt då är man inte längre varken lättlärd eller snabb. Dessutom glömmer man det mesta av allt nytt man proppar in.
Jag skulle berätta att vi idag har påbörjat ett jättejobb!!! Vi tänker göra en fin fotovägg av alla foton vi har på vår underbara familj. Vi började med att packa upp! En del glas hade gått sönder, men inte så farligt. Något foto har vi inte hittat, det är bara att leta vidare. Men att försöka få ihop mängder med olika ramar och storlekar till något som också ser bra ut --- DET var verkligen inte lätt. Vi började med att pussla, sedan åkte vi till ramaffären :)
Jag tog kort på hela den här jättehistorien, har inte lyckats få ut kortet på Facebook, bara på Insta och därifrån klarar inte jag att kopiera. Så ni får tänka er in i vårt just nu röriga vardagsrumsbord där vi i alla fall fått ihop 2 meter bilder. Och upptäckt att det fattas bilder på 16 människor i vår jättefamilj? Vad göra då? Tigga, böna och be om att få foton så klart :)
 
Men en bild kan jag i alla fall lägga ut efter att ha snott den från FB. Det är en av våra små familjer på skidsemester i Sälen. 
Ha det bra! Joy Gustavssons foto.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0