Fredag känns alltid som en bra dag

även om det som idag är grått och mulet :))

Igår vävde jag in starten på lammpläden men eftersom vi fortfarande inte hittade mönstret så gick jag hem och ritade ett nytt mönster. (Alltså förstorade en liten bild). Först försökte jag rita i datorn, men är inte alls van vid ritprogrammet så jag tog till händerna i stället. Och det gick bra, men! När jag skulle kopiera i datorn så tog bläcket slut! När det var fixat visade det sig att blyertspenna inte var så bra att kopiera så då fick fylla i allt igen med tuschpenna. Nu hoppas jag verkligen att jag inte ritat något fel så jag får börja från början igen :)



Håll tummarna för mig alla ni góa!

Så har vi ju fått lite härliga skratt åt våran lilla knäppa tax!



vår läs- och lill-Tvhörna.



fick väldigt underlig form i går? Dessutom rörde sig bulan!



Förklaringen kom som på beställning och visade sig vara en något snopen liten taxfröken :))



Nu har hon bytt dagbädd!

Och jag ska förpassa mig till vävstugan, återkommer med rapport om läget senare idag.
Kramis!



Kommentarer
Postat av: Joysan

Du är så duktig min fina mamma! Jag skulle aldrig klara att rita upp ett mönster så där! Och söta lilla hjärtat! Åh vad jag längtar hem! puuuuussssss

2010-10-29 @ 14:02:56
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0