Livet är så upp och ned just nu.

Stor glädje och förväntan blandas vilt med sorg och oro. Vi måste försöka ta allt efterhand det kommer, men det är jobbigt.
I lördags var vi i alla fall och firade våran 30-åring.  Jag vet inte vad jag gjorde för fel men bilderna jag tog där är helt oanvändbara :(, så suddiga att man inte ser motiven.
Får göra om fotona nästa gång vi är där :)
Så var det ju vävning och körslag också i lördags.
Gårdagen innebar ju en riktig riktig försmak på sommaren +14 gr, sol och vindstilla! Men jag höll mig inne, vävde färdigt en pläden. Och pratade en vända med Loodhs som cyklade hit första gången i år!
Påsk om två veckor knappt, här får ni en fin påskgubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0