En skön torsdag.

Bra väder, käre maken körde in sin mc på rep (blev också uppkollad i poliskontroll men hade mc-kort och var nykter) och jag passerade samma kontroll någon stund senare för att hämta upp honom. Jag blev dock aldrig stoppad så jag vet inte om jag var nykter :).
Efter hemkomst blev det fortsatt målning, därefter disk och städning i ladugård och växthus. Det kommer efter-bilder, före-bilder är jag för feg för :).
Nu ska bastun tändas, fötterna ska få en rundsmörjning inför Kronkärr lördag, så en liten simtur, krama Joy och så:::Ernst!!!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Yeayy....jag och kaffet är snart hemma. Bara 45 minuter på seg buss först :/. Puss

2011-08-11 @ 18:43:04
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0