Egentligen är jag glad....för att

nu kallar man saker vid dess rätta namn: Nazister har blivit dömda för brott....., nazister bråkar om inbördes ordning, nazister verkar för extremhögern-------- alltså vem är vem: nazister eller talibaner? Såsom jag ser det så är skillnaden bara VEM man egentligen tycker är FEL. VEM som man egentligen tycker ska SKJUTAS: höger eller vänster.
Ok! JAG tycker att man ska värna om de svaga; barn, sjuka, alla de som på annat sätt är svagare än normen: alltså behöver mer hjälp i STARTEN!!!!!
Jag tycker naturligtvis ingen ska skjutas-absolut inte för sin åsikt, sin religion, sitt kön, sin sexualitet, sin person..................! Även om man är annan nationalitet, annan religion, annat kön, annan sexualitet, allt något 
 
Är det välkommet, tillkommet och så bra!!!
Vi ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Så bra 😊

2014-03-28 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0