tårar.....

rinner framför tv:n ---- jojomen, absolut inget ovanligt. För det mesta av glädje men ikväll av ren och skär sorg. Det brukar vara käre maken som vill se När livet vänder. Även om jag tycker om programmet som sådant ofta har mycket att ge så blir det ofta: "visst, vad var det jag sa?" Inte så precis, men något liknande. Men ikväll berörde det många av mina rädslor: mina käras död, bilolyckor, eld, alkohol och att överleva!
som jag gråtit, så rädd som jag alltid är för att mista-förlora dem man älskar mest har verkligen tydliggjort sig för mig ikväll. Det är nog bra, det gör nog att man är mera förberedd på att mycket kan hända. 
Just nu är jag verkligen berörd av någon som jag älskar. Inte illa berörd, men mycket mycket orolig. Samtidigt så känner jag att vi i alla fall har starka band och tillsammans kan klara av nästan vad som helst.
Idag är det den första april. En dag som betyder särskilt mycket för mig och den står för våren och framtiden vad väderkartan än säger  :)
Just nu är det ialla fall en mycket stor glädje för mig att så många kommer hem till påsk :) Och jag vill gratta våran egen Millie som idag fyller TVÅ månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0