Och det blev kanske inget direkt positivt svar men.....

hoppfullt! Inga synliga tumörer, ingen dålig bild av själva magsäcken. Dock har man tagit prover och dock kommer man att fortsätta undersökning av grovtarmen. Det indirekta positiva svaret blev ju ändå att det inte är några sjukdomstecken på magsäcken - vilket hade varit förödande och svårt- en magsäck kan ju inte transplanteras :(
Lättnaden har självklart varit stor här hemma! Vi är trötta men glada! Har ätit rotmos med kokt bog (från Frejs i Lyrestad så klart :)) tillsammans med kära vännen Yvonne som angjort sin brygga idag. Och fikat med vännerna Loodhs som ju också oroat sig för käre maken.
Så har vi ju tänkt massor med glada tankar för vår älskade Josefine!!!!!
Som fyller 30 år idag! Våran vackra, duktiga, underbara Josefine! Som jag träffade för exakt 30 år sedan kl 9.10 på förlossningsavdelningen Kss för första gången <3 Då var ännu inte navelsträngen mellan mor och dotter klippt och jag fick vara med om hennes inträde till livet <3 Jag känner mig faktiskt priviligierad som fått delta i tre av mina barnbarns inträde i livet: Jenny, min speciella tjej som jag själv fick klippa av navelsträngen på <3. Robin min älskade fina dotterson som jag också fick klippa av navelsträngen på (denna gång förorsakat av en enorm snöstorm) och så våran underbara Josefine som jag faktiskt råkade hinna med att se hennes mamma klippa navelsträngen på. Jag trodde ju aldrig att jag skulle hinna i tid och rusade därför in på förlossningen i absolut sista minuten :) Men! Jag hann!
Så mycket stolthet och glädje jag fått av mina barn, mina barnbarn och numera också mina små barnbarnsbarn trodde jag inte var möjligt <3 En ödmjuk mamma/mormor/farmor med flera är lycklig! Jag tror ju ändå inte att det är på grund av mig som ni alla blivit så underbara människor - men jag hoppas att ni alla fått en hel del av mina grundvärderingar med er! Och självklart så gäller det alla er - både födda och fådda <3
 

Kommentarer
Postat av: Joy Gustavsson

Så skönt att det visade ok i magsäcken! Hoppas resterande prover också visar bra! 😊 puss

2015-05-27 @ 09:32:46
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0