Det var knappt jag hann

hojta färdigt innan kunderna kom!! Du kanske hade rätt Lilian! :) Fast de köpte inga kransar, de köpte julbockar. Men en stund senare blev två av kransarna sålda, men de var redan beställda :))
Om du bodde lite närmare Sandra så skulle du gärna få en krans. Egentligen är det ju så att jag ger bort de flesta men min goda vän Lilian tyckte att jag skulle börja sälja.
I går eftermiddag var jag hos frissan och klippte mig. Det är den stunden i kvartalet när jag läser skvallerblaskor, något som jag egentligen tycker väldigt illa om, men trots det bläddrar i när jag sitter i frisörstolen. Det sista numret innehöll en gullig intervju med Elisa, än så länge gullig, men stackars henne om hon förlorar på lördag eller träffar fel kille, eller, eller, eller! Då kommer skvallerblaskorna att hugga hennes ego i småbitar :( 

Sedan hämtade vi Mimmi vid Töreboda station som var rena kaoset. Extra bussar, stillastående tåg och massor med väntande människor. Det var något el-fel i Väring så man fick evakuera passagerarna till både andra tåg och insatta bussar.

Nu har vi i alla fall avslutat mysfrukost och därefter åka ut och åka lite.
Återkommer med lite bilder.



























Kommentarer
Postat av: Sandra

Attans rabarber för min del att vi inte ska ner innan jul. :( Hoppas att ni mår bra annars. :)

2010-12-08 @ 18:16:04
URL: http://familjen5.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0