Nyårsafton 2010!

Maten står i ugnen och luktar väldigt gott, jag har pratat med mina nära och kära, vi har kramat om vänner, varit över till Ingemar o Anita och druckit ....vin, (kan inte stava till det, men det var gott) och ätit kex med gorgonzola-ännu godare!
Det känns ändå som ett bra år har gått till ända eftersom vi har alla nära och kära kvar.
 Det var en så otäck dödsannons i Mariestadstidningen idag, ett ungt föräldrapar som omkommit i en trafikolycka dagen före julafton och lämnade kvar två små barn, föräldrar, syskon, släkt och vänner.
 Det är i sådana stunder man verkligen känner att man har så otroligt mycket att vara tacksam för och jag är verkligen tacksam också.



Frukost kl 13.00 nyårsafton!



Trevligt hemma hos goda vänner och trogna grannar!



Anita höll på med nyårsaftonsmiddag, det luktade "jätte-gött" och såg gott ut!



Jag hittade så vackra rosor fem i stängning idag, blev så vackra ihop med mitt nyår i silver!



Otrolig färg!



Litet hushåll nyårsafton!
Skål!! Lite i förväg, ifall vi inte orkar vara vakna, gamla och sjuka som vi (käre maken) är!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh vad fint du har gjort på bordet och otroligt vacker färg på rosorna :-). Haha, det här är ju nästan kusligt, men exakt en sån där flaska fick jag av Mallanbrallan och Emsan idag! Nu kommer vi skåla in det nya året med samma bubbel :-). Puss & kram och gott nytt år!

2010-12-31 @ 21:59:35
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0