Min Melodifestival

toppades helt klart av Jessica Andersson med låten I Did if For Love. Tvåan lika självklar: Anders Ekborg med The Saviour och på tredje plats en totalsäker nykomling (ar): Pain of Salvation med Road Salt.
Dessutom tycker jag nog att programmet som helhet var starkare och bättre än tidigare.

I snart en hel vecka har jag försökt få tag på min Annelie per tel. Jag börjar tro att hon är försvunnen och nu har även Joy försvunnit, är borta från DATORN sedan i fredags! Har väl aldrig hänt förut.

      

Annelie 1½ år, här ovan tillsammans med Mimmi i Koldemos kök, bild tre är Annelie vid dopet av Nellie och så de två sötingarna Joel och Nellie hemma hos Roger och Therese.
Lite stolt är jag också över dopklänningen som jag sydde till Jennys dop för drygt 26 år sedan. Därefter är de flesta av våra barn utom Robin, Tim, Josefin och Linus döpta med den på, totalt  sju barn. Robin kunde inte ha den på därför att han och Joy döptes tillsammans och Robin var för stor. Josefine och Linus hade sin pappas dopklänning vill jag minnas och även Tim var lite för stor, han var över ett år när han döptes.
När jag blir gammal ((ha, ha) skall jag brodera alla barnens namn och dopdatum på klänningen. I alla fall så har det varit min avsikt, men jag råkade bli för gammal och har lite svårt för just broderier numera.



Här tror jag Joy är, tillsammans med Emelie + Fatema. Men den här träffen är några år sedan, får säkert färska bilder när hon hittat hem igen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Hallå hallå. Hur går det för er med pianot?

Ingemar behöver ut och gå! Nej jag bara skojar men visst vore det kul om du kom igå´ng Siw

2010-02-11 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0