Man kunde tro att

en mulen måndag är riktigt tråkig i juni, men så illa är det inte. För då kan man passa på att göra sådant inomhus som man inte gör när solen skiner och man vill vara ute. Storstädning av badrum o tvättstuga har jag ägnat mig åt + diverse strykning, mangling och tvätt. Dessutom fick Biblioteket ett besök bara för att solen inte skiner, så nu har jag laddat med massor av intressant läsning.



Anitas utländska frö växer så det knakar men borde nog toppas tror jag?



Kära grannarnas fina tavla, jag bara älskar pariantavlor och parianfigurer.



Andra favoriter är gamla texter, bokstäver och skyltar.



Självklart pelargoner också.

Vi hörs i morgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0