VÅRDAGJÄMNING!!!!

Finns det ett vackrare ord? Dessutom +6 gr och sol!
Vi åkte en runda och hittade bra-att-ha-saker samt lite sådant som tagit slut. Lim till påskäggen, stoppning till de runda kuddarna m m. Det som gjorde åkturen extra rolig var att snön smälter som på löpande band. Från det vi åkte i förmiddags och till nu har det kommit fram saker ur snön som vi glömt.



kälken ställde jultomten dit på julaftons eftermiddag och två dagar senare var den översnöad. Baljan hade jag också glömt och här kommer verkligen: Släpp fångarna lös, det är vår!





Idag kan vi alltså ställa undan tomten och julbocken, vilken härlig dag!
Dessutom har jag fått hem Karolinas och Andreas bröllopspresent som jag nu skall börja åtgärda. Men än så länge är det hemligt.
På måndagmorgon sätter jag mig i bilen tillsammans med Mickes kostym och min packning för att åka till Arbrå!
Det ska bli jätteroligt att träffa och få krama alla igen!
Ett avskedstack till Willy, som ändå gjorde en bra sak av sin medverkan i Let´s Dance. Och ett välkomnande till Så ska det låta! Frida Öhrn och de andra tjejerna var superbra!  Ikväll börjar Körslaget och jag är så tacksam över alla roliga musik- och dansprogram. Thank you for the music!



Nu ska jag googla på Rock and Roll Hall of Fame för att kolla vilka artister som hamnat där. Beatles vet jag men inte de övriga.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Ingen kommentar. Bara liten fundering. Vi måste träffas så vi får börja tänka på hur vi ska ha det med våra loppisar.Snart dags att sätta upp eller hur



2010-03-20 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0