Lite ledsen lördagsmorgon!

Vi skulle egentligen ha åkt till Skövde Arena med pojkarna för en rolig dag i äventyrsbad. Men igår fick käre maken ett rejält ryggåterfall och kan knappt gå. Sedan fick vi varningar om att det i princip bara är insläpp på morgonen och att många fått vända och åka hem igen. Då bestämde vi oss för att vänta till på fredag eftermiddag men det kändes lite surt och pojkarna blev besvikna.
Dock hade vi en genomrolig kväll, jag och tjejerna. Niklas med jättegullig flickvän, Stefanie, var här och vi spelade spel och hade väldigt roligt trots att spelet inte var så roligt. Åt gott, stackars käre maken fick ta sig i säng tidigt p g a svår värk, själv fick jag lägga mig några timmar senare p g a svår värk i skrattmusklerna i magen :))
Nu ska ni i alla fall få något av mig som jag själv fick idag på morgonen. Klicka HÄR och tänk noga efter:
Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0